مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 11:352022-01-03سياسي

مناسب سازی شهر با اولویت بندی محل سکونت معلولان 


معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران خواستار پیشبرد هوشمند و هدفمند برنامه و اقدامات حوزه مناسب سازی با اولویت بندی بر اساس محل سکونت جانبازان و افراد دارای معلولیت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست و ششمین جلسه ستاد مناسب سازی فضاهای شهری به ریاست حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و با حضور مجید نادری معاون اداره کل معماری و ساختمان، علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی، سوده نجفی عضو شورای اسلامی شهر تهران، مدیران مربوطه سازمان بهزیستی استان تهران و جمعی از مدیران و کارشناسان معاونت های شهرسازی و معماری، فنی و عمرانی، برنامه ریزی و توسعه شهری و همچنین حضور ویدئو کنفرانسی شهرداران و معاونین مربوطه مناطق 22 گانه، برگزار شد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش طرح جامع مناسب سازی، تعیین اولویت های پروژه های مناسب سازی در سال 1400تا1401 و تعیین ردیف بودجه متمرکز برای عملیات مناسب سازی در سال 1401 مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه نادری معاون معماری اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران به ارائه گزارشی از طرح جامع مناسب سازی پرداخت و گفت: ستاد مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولین جسمی و حرکتی از سال 84 بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران ذیل ستاد مناسب سازی کشور تشکیل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی شهر با اولویت بندی محل سکونت معلولان 

مناسب سازی شهر با اولویت بندی محل سکونت معلولان